Theater en diner

Theater en diner

Wilt u een echt avondje uit, bijvoorbeeld door het theater en een diner te boeken? Doe dit dan bij ons in Bistroclub De Stadsburger. Wij bieden u een specifiek arrangement in samenwerking met Theater De Maagd. Zo bent u ervan verzekerd dat u een geweldige voorstelling te zien krijgt. Die ook nog eens voorafgegaan wordt door een heerlijke maaltijd en lekkere drankjes. Het is wel altijd aan te raden om uw plek vooraf vast te leggen door even te reserveren.

Naar het theater en een diner vooraf

Het leuke aan het arrangement met De Maagd is dat het een volledig verzorgde avond betreft. Het bezoek aan het theater met een diner vooraf betekent dat u lekker na werktijd direct kunt aanschuiven. Geniet van heerlijk gerechten die door onze chefs zijn klaargemaakt. Vervolgens bent u nog ruim op tijd in het theater aanwezig om even een koffie na te drinken en vervolgens te genieten van de voorstelling.

Ben verzekerd van een tafel én een plek in de zaal

Om zeker te zijn van zowel een tafel in ons restaurant als de voorstelling is het aan te raden om het arrangement te reserveren. Dat doet u heel gemakkelijk bij Bistroclub De Stadsburger door te bellen naar 0164 – 745492. Welke voorstelling woont u binnenkort bij in het theater, nadat u van ons diner heeft genoten?