Eetcafé Bergen op Zoom

Eetcafé Bergen op Zoom

Is het tijd om weer eens een lekker hapje buiten de deur te eten in een eetcafé in Bergen op Zoom? Bistroclub de Stadsburger ontvangt u graag. Kijk op de kaart om direct te zien welke heerlijke maaltijden wij u te bieden hebben. Er is altijd iets te vinden voor elke smaak zodat iedereen hier een fijne avond beleeft. Of u dit nu alleen doet of in gezelschap maakt daarbij niet uit.

Een gezellig eetcafé in Bergen op Zoom

Lekker eten in een sfeervolle ambiance gaan hand in hand samen met een gezellige avond. Zeker wanneer u ervoor kiest om dit in ons eetcafé in Bergen op Zoom, gevestigd in het hart van de stad, te doen. Kijk op onze menukaart om te zien wat wij u allemaal te bieden hebben en raak direct overtuigd van onze heerlijke keuken. De mogelijkheden zijn zeer divers. Alle reden om direct een plekje bij ons te reserveren.

Reserveer online of telefonisch

Bent u in de stemming gekomen om een hapje te komen eten? De deur staat bij Bistroclub de Stadsburger voor u open, maar verzeker u wel eerst van een plekje. Reserveer online of bel naar 0164 – 745492 om zeker te zijn van een tafel. Wanneer komt u langs in ons eetcafé in Bergen op Zoom?