De Maagd in Bergen op Zoom

De Maagd in Bergen op Zoom

Uw theaterbezoek aan De Maagd in Bergen op Zoom nog leuker maken? Bij Bistroclub de Stadsburger bent u aan het juiste adres. Bij ons is het namelijk mogelijk om te genieten van speciale theaterarrangementen die in samenwerking met De Maagd zijn opgezet. Op die manier geniet u op twee manieren. U krijgt de lekkerste hapjes en drankjes voorgeschoteld, waarna u ontspannen start aan een voorstelling. Ideaal voor het perfecte avondje uit. Alle reden om dit direct te boeken.

Naar het theater De Maagd in Bergen op Zoom

Hoewel de voorstellingen in De Maagd in Bergen op Zoom al reden genoeg zijn om een theaterbezoek te plannen, maakt onze samenwerking het alleen maar nog aantrekkelijker. U begint de avond met een heerlijk diner bij Bistroclub de Stadsburger en bent u ruim op tijd om de voorstelling van het begin tot einde te beleven. Bekijk alvast onze uitgebreide menukaart en ontdek het lekkers dat wij u te bieden hebben.

Direct reserveren

Bent u van plan om naar het theater te gaan en wilt u daar ook lekker bij eten? Direct reserveren is dan het enige wat u te doen staat. Dat doet u het gemakkelijkst door ons direct te bellen naar 0164 – 745492. Ook voor vragen over het arrangement in samenwerking met Theater De Maagd in Bergen op Zoom staan we u graag telefonisch te woord.